inainte cu punctul pe i

Transport

Companiile de transport se confrunta cu numar ridicat de clienti. Sistemele de raportare sunt canalizate pe analiza marjei si a vanzarilor, pe diferite structuri ierarhice referitoare la servicii, clienti, canale de vanzare, etc si mai putin pe profitabilitate. 

ABC /M muta analiza manageriala de la "marja" la "profit/pierdere si contributie" oferind o serie de beneficii prezentate mai jos. 

 


Beneficii ABC

 

Solutia determina la nivel de detaliu:

 profitul/pierderea si contributia fiecarui client

 profitul/pierderea si contributia fiecarui serviciu

 profitabilitatea canalelor de vanzare profitabilitatea fiecarui om de vanzare

 

La fel de importante sunt si determinarea:

- costului capaciitatilor insuficient utilizate (masini, platforme logistice, oameni, utilaje etc)  

- costului unitar pentru fiecare operatiune sau activitate (benchmarking intern sau extern)

- tarifului minim ca instrument de negociere, achizitie clienti noi

- eficientei statiei, agentului de vanzare,  canalelor si asa mai departe

- bugetare si simulari


Pentru vizualizare scurta prezentare video, click AICI