inainte cu punctul pe i

Retail si diverse servicii

 

Companiile de retail se confrunta cu o lungime considerabila a gamei de produse, precum si cu diferentiere a spatiului de prezentare a produselor de la o locatie la alta. Sistemele de raportare sunt canalizate pe analiza marjei si a vanzarilor, pe diferite structuri ierarhice referitoare la produse, canale de vanzare, etc si mai putin pe profitabilitate. 

ABC /M muta analiza manageriala de la "marja" la "profit/pierdere si contributie" oferind o serie de beneficii prezentate mai jos. 

 


Beneficii Retail ABC

 

Solutia determina la nivel de detaliu:

  profitul/pierderea si contributia fiecarui produs si/sau gama de produse

 profitul/pierderea si contributia fiecarei locatii (magazin, spatiu magazin, raft, metru liniar, cui si altele) 

 profitul/pierderea si contributia fiecarei linii de business (online, magazin, etc) 

 profitul/pierderea si contributia fiecarui furnizor 

 costurile de oportunitate aferente capacitatilor neutilizate  

 

 

Beneficii Retail ABM

 

Solutia determina la nivel de detaliu:

 mix de produse si servicii, echilibrat si profitabil 

 politici de pret 

 marketing profitabil 

 indicatori de performanta corelati cu obiectul principal: profit

si altele, toate reunite in STRATEGIE PROFITABILA. 

 

 

Diverse servicii

Solutia se adreseaza companiilor cu activitate in domenii diverse: telecomunicatii, servicii medicale, lanturi hoteliere, cazinouri, companii de avocatura, consultanta, marketing si altele.  

 

 

Va propunem rularea modelului nostru pe datele dumneavoastra. Incercati acest PILOT si apoi decideti daca continuati implementarea. Click aici pentru solicitare.

 

Iata si cateva mici demonstratii legate de distributie. Ele se refera doar la activitati distincte sau raportari. 

 

Planograma profitabilitate.

Raportul arata situatia profitabilitatii pentru fiecare magazin / zona din magazin / tip de mobilier si raft in parte. Spre exemplu,  vitrina 1 genereaza pierdere, mai ales pe nivelul P1 si P2. Acest lucru poate fi explicat, prin comparatie cu P3, din rotatia produselor la raft si marja generata. 

 

 

Profit zone magazin.

Raportul arata situatia profitabilitatii pentru fiecare magazin si zona din magazin. Permite comparatia acestora iar prin analiza detaliata a costurilor aferente si a produselor expuse (rotatie si marja) se pot trage concluzii privind optimizarea.

 

 

 

Alte rapoarte si analize mai jos:


   
demo1: schema cost unitar produs la raft Subiect: ABM, Politica de pret