inainte cu punctul pe i

Distributie

 

Companiile de distributie se confrunta cu numar ridicat de clienti si cu o lungime considerabila a gamei de produse. Sistemele de raportare sunt canalizate pe analiza marjei si a vanzarilor, pe diferite structuri ierarhice referitoare la produse, clienti, canale de vanzare, etc si mai putin pe profitabilitate. 

ABC /M muta analiza manageriala de la "marja" la "profit/pierdere si contributie" oferind o serie de beneficii prezentate mai jos. 

 


Beneficii ABC

 

Solutia determina la nivel de detaliu:

 profitul/pierderea si contributia fiecarui client

 profitul/pierderea si contributia fiecarui produs

 profitul/pierderea si contributia fiecarui furnizor

 profitabilitatea canalelor de vanzare profitabilitatea fiecarui om de vanzare


Va raspundeti la intrebari ca:

si multe altele. 

 

Beneficii ABM

 

Solutia determina la nivel de detaliu:

 mix de produse si servicii, echilibrat si profitabil 

 politici de pret 

 marketing profitabil si segmente de clienti tinta

 indicatori de performanta corelati cu obiectul principal, profit

si altele, toate reunite in STRATEGIE PROFITABILA. 

 

 

Va propunem rularea modelului nostru pe datele dumneavoastra. Incercati acest PILOT si apoi decideti daca continuati implementarea. Click aici pentru solicitare. 

 

Iata si cateva mici demonstratii legate de distributie. Ele se refera doar la activitati distincte sau raportari.

 

Aportul activitatilor la costul final al produselor, in forma tabelara si grafica.

Raportul arata costul activitatilor ce se repartizeaza prin driveri pe fiecare produs in parte. Spre exemplu, activitatea de stocare (linia 2) in cazul produsului 5 (marcat cu rosu) arata situatia urmatoare: produsul fie ocupa un spatiu alocat prea mare in depozit, fie rotatia acestuia este redusa, fie ambele.

 

 

Raport profit/pierdere si contributie clienti 

Raportul arata situatia profitului sau a pierderii, precum si a contributiei, defalcata pe fiecare produs in parte. Spre exemplu, atat contributia cat si profitul in cazul clientului 2 pentru majoritatea produselor este negativa. Contributia negativa se explica prin faptul ca marja este mai mica decat costurile legate de comanda si de client.


 

Raport profit/pierdere produs x client  

Raportul arata situatia profitului sau a pierderii pentru fiecare produs in parte cu detaliu pe client / segmente de clienti. Spre exemplu, produsul 1 genereaza pierdere per total si in cazul majoritatii clientilor. In cazul produsului 5, avem un total pozitiv chiar daca exista situatii in care se inregistreaza pierdere. Analiza acestor situatii conduce la o mai buna intelegere a activitatilor care sunt consumatoare de resurse sau a nivelului de pret necesar pentru o profitabilitate minima.


 

 

Alte rapoarte si analize mai jos:


demo1: comisionare agenti demo2: stocare                  demo3: trasabilitate  demo4: scheme de profit 

 

demo5: relatii sales-profit-numar clienti Subiect: Tema de week-end 1 Subiect: Raspuns Tema de week-end 1 Subiect: Tema de week-end 2